Werken bij Melius

Bent u klaar om bij een groeiend bedrijf met een toegewijd team te werken? Neem een kijkje. We are hiring!

Recruitment Partner

Melius is een sterk groeiende staffing agency, met als doel een toegevoegde waarde te creëren voor bedrijven in volle groei, in hun zoektocht naar zowel vaste als freelance professionals. Als onderdeel van de Cronos Groep is Melius intussen gegroeid tot een gegeerde partner voor zowel interne als externe klanten.

Om onze groei verder te bestendigen en door de vele aanvragen die we steeds krijgen, zijn we op zoek een gedreven nieuwe collega! Als Recruitment Partner kom je terecht op ons kantoor te Kontich (Veldkant) in een team met toegewijde collega’s.

Functie

Als Recruitment Partner treed je op als bemiddelaar voor zowel klanten als kandidaten. Dit met als doel om steeds weer die perfecte match te vinden. Tot jouw takenpakket behoort:

  • Business development en account management;
  • Meetings met zowel klanten als kandidaten, online of face-2-face;
  • Screening van jobs en kandidaten met als doel een perfecte match te creëren;
  • Sourcing van kandidaten via diverse kanalen;
  • Behandelen van inkomende sollicitaties op basis van de afgesproken KPI’s;
  • Adviseren van klanten betreffende rekrutering, HR en veranderingen op de markt;
  • Carrièreadvies verschaffen aan kandidaten in je eigen niche;
  • Contractuele onderhandelingen voor zowel kandidaten als klanten.

Profiel

  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een Bachelor- of Masteropleiding, of je bent gelijkwaardig door een eerste werkervaring in IT rekrutering;
  • Je bent enthousiast, communicatief en commercieel ingesteld en je weet als geen ander mensen te lezen en te overtuigen;
  • Je bent een echte doorzetter en geeft niet op na een tegenslag;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt, maar absoluut geen must.

Aanbod

  • Talent, drive en attitude is te belangrijk om te besparen. Daarom krijg je bij Melius een mooi salaris aangevuld met leuke voordelen zoals een bedrijfswagen en tankkaart, maaltijdvergoeding, groepsverzekering, hospitalisatie, GSM-abonnement, laptop en 32 vakantiedagen!

  • Bij opstart krijg je de tijd en ruimte om de tools en jouw nichemarkt te leren kennen aan de hand van persoonlijke opleidingen en feedback;
  • Je werkt in een gemotiveerd team bij een snelgroeiend bedrijf met torenhoge ambities;
  • Je werkt intern vanuit ons kantoor te Kontich met enkele dagen thuiswerk;
  • We gaan mee in de ambitie van onze werknemers, daarom is er jaarlijks een opleidingsbudget voorzien om jouw persoonlijke kennis verder te ontwikkelen;
  • Elke dag staan er verse boterhammen, koeken en fruit à volonté klaar. Dat vinden we eerlijk gezegd zelf nog het grootste voordeel aan de job.
  • ​​